25 Aralık, 2008

25 Aralık Perşembe

bahsettiğim toplantı bugün gerçekleşti, önce ondan bahsetmek istiyorum. planlandığı gibi bütün öğretim elemanları ve öğrenciler toplandık, çok yararlı bir buluşma olduğunu söyleyebilirim toplantıya katılan hemen her öğrencinin söyleyecek birşeyleri vardı. Bölüm olarak eksiklerimiz yada derslerde hoşumuza gitmeyen uygulamalardan bahsettik karşılıklı notlar aldık. Ama şunuda söylemeden geçmek istemiyorum bu toplantı sayesinde hocalarımızıda daha iyi tanıma fırsatı bulduk, hocalar arasındaki net farklarıda farketmemizi sağladı söyleşi. artık bahar döneminde toplantının işe yarayıp yaramadığını daha net görebileceğiz. Bugün bizi özveriyle dinleyen hocalarımada teşekkür ediyorum tekrar.

eveet gelelim desen dersine, dersin ilk yarısına girebildim sonrasında yarın yapılacak olan yılbaşı partimiz için alışverişe gitmemiz gerekti.

Bugün fotoğraflar Mert'ten..






Namık hocanın işleri




















Parti için mekan hazırlıkları


Heykelden Görkem

0 yorum: